Tapahtumat

Ilmoittautuminen on päättynyt. Lähetämme ilmoittautuneille sähköpostia viikon 37 aikana.

26.11.-28.11.2021

REVONTULIRETKI INARIIN

Aika: 26.11.-28.11.2021

Tehyn ammattiosasto 154 järjestää jäsenilleen Revontuliretken Inariin 26.11.-28.11.2021. Osallistujalle matka maksaa omavastuuosuuden 200€. Matka sisältää edestakaiset lennot Helsinki - Ivalo - Helsinki, yhden ruumaan lähtöselvitettävän laukun, lentoverot, lentokenttäkuljetukset Ivalon lentokentän ja hotellin välillä, 2 yötä Wilderness hotelli Inarin 2 hh revontulimökissä aamiaisineen, revontuliretken, 1 päivällisen ja 1 lounaan. Lähtö Helsingistä klo 10.00 lennolla ja paluu Helsinkiin klo 20.30. Mikäli toivot 1hh majoitusta, laita siitä maininta lisätietokenttään, tällöin matkan omavastuu on 400€.

Sitovat ilmoittautumiset ammattiosaston nettisivujen sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 14.9.2021 mennessä osoitteessa https://ao154.tehy.fi/tapahtumat/. Matkalle mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Mikäli matkalle on tarpeeksi osallistujia, lähetetään ilmoittautumisen päätyttyä osallistujille ohjeet omavastuuosuuden maksamisesta. Omavastuu tulee olla maksettuna 23.9.2021 mennessä.

22.9.2021

EDUNVALVONTAILTA 22.9.2021

Aika: 22.9.2021 klo 17:00 alkaen

Paikka: TEAMS -kokous, ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin ennen kokouksen alkamista.

Tehyn järjestöasiantuntija Nina Spoof kertoo tuoreimpia edunvalvonnan ja työelämän kuulumisia sekä vastaa osallistujien kysymyksiin. Osallistujat voivat itse vaikuttaa illan aikana käsiteltäviin aiheisiin kertomalla toiveitaan ilmoittautumisen yhteydessä tai lähettämällä kysymyksiä etukäteen ammattiosaston sähköpostiin ao154@tehy.net. Tilaisuus on vapaamuotoinen ja mahdollistaa avoimen keskustelun.

Sitovat ilmoittautumiset 19.9.2021 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään teams -kokouskutsu sähköpostiin ennen tapahtuman alkua.

Tervetuloa!

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.