26.11.-28.11.2021

REVONTULIRETKI INARIIN

Ilmoittautuminen on päättynyt. Lähetämme ilmoittautuneille sähköpostia viikon 37 aikana.

Aika: 26.11.-28.11.2021

Tehyn ammattiosasto 154 järjestää jäsenilleen Revontuliretken Inariin 26.11.-28.11.2021. Osallistujalle matka maksaa omavastuuosuuden 200€. Matka sisältää edestakaiset lennot Helsinki - Ivalo - Helsinki, yhden ruumaan lähtöselvitettävän laukun, lentoverot, lentokenttäkuljetukset Ivalon lentokentän ja hotellin välillä, 2 yötä Wilderness hotelli Inarin 2 hh revontulimökissä aamiaisineen, revontuliretken, 1 päivällisen ja 1 lounaan. Lähtö Helsingistä klo 10.00 lennolla ja paluu Helsinkiin klo 20.30. Mikäli toivot 1hh majoitusta, laita siitä maininta lisätietokenttään, tällöin matkan omavastuu on 400€.

Sitovat ilmoittautumiset ammattiosaston nettisivujen sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 14.9.2021 mennessä osoitteessa https://ao154.tehy.fi/tapahtumat/. Matkalle mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Mikäli matkalle on tarpeeksi osallistujia, lähetetään ilmoittautumisen päätyttyä osallistujille ohjeet omavastuuosuuden maksamisesta. Omavastuu tulee olla maksettuna 23.9.2021 mennessä.