ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostia viikonlopun aikana

16.12.-17.12.2022

RETKI TALLINNAN JOULUTORILLE

Aika: 16.-17.12.2022

Tehyn ammattiosasto 154 järjestää jäsenilleen matkan Tallinnan joulutorille 16.-17.12.2022. Osallistujalle matka maksaa omavastuuosuuden 35€. Matka sisältää edestakaiset laivamatkat Helsinki - Tallinna - Helsinki m/s Finlandialla (Ekcerö Line), Buffet ruokailun menomatkalla ja loungen tarjoiluineen paluumatkalla sekä yöpymisen Nordic Hotel Forumissa aamiaisineen. Lähtö Helsingistä klo 15.15 (buffet ruokailu alkaa jo 14.45) ja paluu Helsinkiin klo 21.00. Mikäli toivot 1hh majoitusta, laita siitä maininta lisätietokenttään, tällöin matkan omavastuu on 55€. Myös huonekaveritoiveen voi esittää lisätietokenttään.

Sitovat ilmoittautumiset ammattiosaston nettisivujen sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 25.11.2021 klo 15.00 mennessä osoitteessa https://ao154.tehy.fi/tapahtumat/. Matkalle mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Mikäli matkalle on tarpeeksi osallistujia, lähetetään ilmoittautumisen päätyttyä osallistujille ohjeet omavastuuosuuden maksamisesta sekä tarkempi matkaohjelma. Omavastuu tulee olla maksettuna ma 5.12.22 mennessä.

Tervetuloa

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT

30.11.2022 klo 17:00 ->

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

Aika: 30.11.2022 klo 17.00 alkaen

Paikka: Sokos Hotelli Helsinki, Solo kabinetti (Kluuvikatu 8, Helsinki).

Sääntömääräinen syyskokous ke 30.11.2022 Sokos Hotelli Helsinki, Solo kabinetti (Kluuvikatu 8, Helsinki) klo 17.00 alkaen. Kokouksen jälkeen on ruokailu. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, ammattiosaston sääntömuutos, valitaan ammattiosastolle puheenjohtaja ja hallitus kaudelle 2023-2025 sekä toiminnan tarkastajat vuodelle 2023.

Sitovat ilmoittautumiset ja ruoka-aineallergiat sekä erityisruokavaliot 14.11.22 mennessä.

Tervetuloa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.